Od vzniku QR kódov je marketing ďalej ako kedykoľvek predtým. Ich revolučný prínos spočíva predovšetkým v možnosti interakcie so zákazníkmi a merateľnosti strategických kampaní. V tomto článku si však predstavíme spôsob, ktorým možno využitie QR kódov ešte viac zefektívniť. Sú ním dynamické QR kódy. Zistite, ako fungujú a čo všetko môžu vášmu biznisu priniesť.
Merateľnosť dynamických QR kódov
Cenným prínosom je bezpochyby aj možnosť merateľnosti, ktorá umožňuje podnikateľom sledovať účinnosť marketingových kampaní a získavať cenné informácie o správaní zákazníkov. Príkladom dát, ktoré možno takto sledovať, je:
- počet skenovaní kódu
- dátum a čas skenovania
- lokalita, z ktorej bol kód naskenovaný
- zariadenie, z ktorého bol kód naskenovaný
- dĺžka interakcie a ďalšie užitočné údaje
Generátor QR kódov otvára dvere do digitálneho světa
Rozvoj nových technológií nám v uplynulých desaťročiach otvoril úplne nový digitálny svet, v ktorom sa môžeme vzdelávať, baviť alebo dokonca zarábať peniaze. QR kódy by sa pritom dali prirovnať k takému pomyselnej bráne do tohto sveta. Udržte krok s dobou a zistite o QR kódoch viac. V tomto článku sa zameriame na prínosy a princíp fungovania generátora QR kódov.
Naprostá väčšina z nás sa už niekedy s QR kódom nepochybne stretla. Jedná sa vo svojej podstate o obdobu klasického čiarového kódu, ktorá je namiesto jednorozmerného usporiadania dvojrozmerná a skladá sa z čtvercovej matice čiernych a bielych blokov. QR kódy sú charakteristické svojou vysokou kapacitou pre ukladanie informácií, pričom sú schopné kódovať rôzne typy dát ako sú webové adresy, kontaktné údaje, textové správy či obrázky. Výhodou je ich rýchle čítanie, ktoré je možné vykonať jednoducho mobilným telefónom bez nutnosti zaobstarávať špeciálnu čítačku.